frukostälskare

Godmorgon. Om man fortfarande får säga det när klockan snart är kvart över ett? taaaat luugnt, jag har inte precis gått upp. Gick upp vid tio och har haft världens mysigaste morgon. Tog en 50 min powewalk med ett stop vid ICA och köpte en ny mattidning, sommarspecial! Sen tog jag ett morgondop när jag kom hem och slängde ihop en god frukost. Det fick bli ugnsomelett med bär, keso och banan. Så himla gott! och riktigt mättande. Så perfekt ifall man behöver stå sig ett tag. Haha jag blev så mätt så jag fick lägga mig ner ett tag och klappa på magen, ajaja. Så kan det gå!



Rör ihop två ägg, 1/2 dl mjölk och 1/2 dl vatten med lite vitpeppar och salt. Häll över i en form och grädda i ugnen ca 15 min (beroende på hur fast man vill ha den) i 200 grader. Måste serveras med en kopp kaffe. Hihi.

Kommentarer
Postat av: linn

gud va underbart med ett morgondopp innan frukosten =)

2011-06-16 @ 14:17:42
URL: http://drivkraften.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0