jag kan!

Sommar är tiden att passa på! äntligen har man tiden att ens tänka ut vilka mål man har och vad man vill klara av. I sommar så ska jag ta hand om mig själv på bästa möjliga sätt och se till att verkligen ta för mig och inte låta rädslor eller idiotiska tankar stå i vägen. Vet ni att perfektionister ofta säger nej till situationer där de inte är 100 % säkra på att de kommer lyckats fullt ut? Sånt finns det inte plats för i sommar!
Mina mål:
  • hitta en balans
  • träffa mycket nya vänner
  • verkligen ta tag i joggingen
  • klara av att springa en mil
  • träna upp mina svaga armar, mage och rygg
  • testa ett bodypump-pass!
något roligt är att jag halvt nästan kan stryka ett mål. Jag sprang faktiskt en mil idag, men, jag stannade två gånger för korta gåpauser (så totala springlängd.. ca 9,5 km) men det vore häftigt att kunna hålla ett tempo hela milen. Nu vet jag att jag faktiskt kan om jag vill. Och OM jag vill :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv/ nya godingar i skohyllan får man tacka en snäll mamma för, sen satt skattepengarna där dom skulle :p

2011-06-15 @ 20:02:23
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
Postat av: Mikaela

svar: tack så mycet :D

2011-06-15 @ 21:38:15
URL: http://matverkstan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0